#8450: "Discarded goods without overflowing boats"
De què tracta aquest informe?
Què ha passat? Si us plau, selecciona a sota
Què ha passat? Si us plau, selecciona a sota
Si us plau, comprova si ja existeix un informe sobre el mateix tema
En cas afirmatiu, si us plau VOTA per aquest informe. Els informes amb més vots tenen PRIORITAT!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descripció detallada
-
• Si us plau, copia i enganxa el missatge d'error que veus a la pantalla, si és que n'hi ha algun.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Si us plau, què volies fer, què vas fer i que va succeir
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v61
-
• Si us plau, copieu/enganxeu el text mostrat en anglès en comptes del teu idioma. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• És aquest text disponible al sistema de traducció? Si és així, ha sigut traduït fa més de 24 hores?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v61
-
• Si us plau, expliqueu el vostre suggeriment de manera precisa i concisa, per que sigui el més fàcil d'entendre possible.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v61
-
• Què es mostrava a la pantalla quan estaves bloquejat (pantalla en blanc? Part de la interfície del joc? Missatge d'error?)
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v61
-
• Quina part de les regles no s'han respectat per l'adaptació de BGA
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• És visible la violació de les normes durant la repetició de la partida? Si es així, en quin número de moviment?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v61
-
• Quina va ser l'acció del joc que volies fer?
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Què intentes fer per dur a terme aquesta acció del joc?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
-
• Què va passar quan ho vas intentar fer (missatge d'error, missatge de la barra d'estat de la partida, ...)?
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v61
-
• A quina fase del joc va passar l'error (quina era la ordre en curs)?
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• Què va passar quan vas intentar dur a terme l'acció del joc (missatge d'error, missatge de la barra d'estat del joc, ...)?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v61
-
• Si us plau, descriviu el problema de visualització. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v61
-
• Si us plau, copieu/enganxeu el text mostrat en anglès en comptes del teu idioma. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
-
• És aquest text disponible al sistema de traducció? Si és així, ha sigut traduït fa més de 24 hores?
My move just before move #147, playing Pierre-Antoine Tabeau.
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v61
-
• Si us plau, expliqueu el vostre suggeriment de manera precisa i concisa, per que sigui el més fàcil d'entendre possible.
I was able to discard a wood, even though my boats were not overflowing at any point.
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v61
Historial de denúncies
Can I “toss my resources overboard”?
No, I am not allowed to get rid of my resources except if, when collecting resources, all my boats, included those I have bought during the game, are full. In this case, I can discard them (put the resources back in the stock) in order to make room to the new resources I have just collected. _The number of old resources I discard in this case equals the number of new resources I collect, so that, at the end of the Collecting action, all my boats are still full_.
Step 0: initial situation with unwanted furs (i.imgur.com/PBRn6Rl.png)
Step 1: harvest meat; original cargo is still on the boat (i.imgur.com/uHvm1z3.png)
Step 2: click one of the new meat; original cargo is now clickable (i.imgur.com/yG8SqV6.png)
Step 3: click that cargo right off the boat; you've now ditched unwanted cargo despite it being against the rules (i.imgur.com/l9gnjbe.png))
Afegeix quelcom a aquest report
- Un altre ID de partida / ID de moviment
- Prémer F5 ha ajudat a arreglar el problema?
- El problema apareix diversos cops? Cada cop? a l'atzar?
- Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
