#81607: "Playing the crocodile as the second animal on an arch with another crocodile"
De què tracta aquest informe?
Què ha passat? Si us plau, selecciona a sota
Què ha passat? Si us plau, selecciona a sota
Si us plau, comprova si ja existeix un informe sobre el mateix tema
En cas afirmatiu, si us plau VOTA per aquest informe. Els informes amb més vots tenen PRIORITAT!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descripció detallada
-
• Si us plau, copia i enganxa el missatge d'error que veus a la pantalla, si és que n'hi ha algun.
"Pair = Play Again
If you load an animal of the same race as the last animal played on a ferry, you move
Noah THEN play again (it’s possible to chain consecutive loadings this way)!"
If there is only a crocodile on an arch and you play a second crocodile on that arch, you should be able to play again. The fact that the previously played crocodile has been removed should not have any effect on that rule. -
• Si us plau, què volies fer, què vas fer i que va succeir
Move #203
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v109
-
• Si us plau, copieu/enganxeu el text mostrat en anglès en comptes del teu idioma. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
"Pair = Play Again
If you load an animal of the same race as the last animal played on a ferry, you move
Noah THEN play again (it’s possible to chain consecutive loadings this way)!"
If there is only a crocodile on an arch and you play a second crocodile on that arch, you should be able to play again. The fact that the previously played crocodile has been removed should not have any effect on that rule. -
• És aquest text disponible al sistema de traducció? Si és així, ha sigut traduït fa més de 24 hores?
Move #203
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v109
-
• Si us plau, expliqueu el vostre suggeriment de manera precisa i concisa, per que sigui el més fàcil d'entendre possible.
"Pair = Play Again
If you load an animal of the same race as the last animal played on a ferry, you move
Noah THEN play again (it’s possible to chain consecutive loadings this way)!"
If there is only a crocodile on an arch and you play a second crocodile on that arch, you should be able to play again. The fact that the previously played crocodile has been removed should not have any effect on that rule. • Quin és el meu navegador?
Google Chrome v109
-
• Què es mostrava a la pantalla quan estaves bloquejat (pantalla en blanc? Part de la interfície del joc? Missatge d'error?)
"Pair = Play Again
If you load an animal of the same race as the last animal played on a ferry, you move
Noah THEN play again (it’s possible to chain consecutive loadings this way)!"
If there is only a crocodile on an arch and you play a second crocodile on that arch, you should be able to play again. The fact that the previously played crocodile has been removed should not have any effect on that rule. • Quin és el meu navegador?
Google Chrome v109
-
• Quina part de les regles no s'han respectat per l'adaptació de BGA
"Pair = Play Again
If you load an animal of the same race as the last animal played on a ferry, you move
Noah THEN play again (it’s possible to chain consecutive loadings this way)!"
If there is only a crocodile on an arch and you play a second crocodile on that arch, you should be able to play again. The fact that the previously played crocodile has been removed should not have any effect on that rule. -
• És visible la violació de les normes durant la repetició de la partida? Si es així, en quin número de moviment?
Move #203
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v109
-
• Quina va ser l'acció del joc que volies fer?
"Pair = Play Again
If you load an animal of the same race as the last animal played on a ferry, you move
Noah THEN play again (it’s possible to chain consecutive loadings this way)!"
If there is only a crocodile on an arch and you play a second crocodile on that arch, you should be able to play again. The fact that the previously played crocodile has been removed should not have any effect on that rule. -
• Què intentes fer per dur a terme aquesta acció del joc?
Move #203
-
• Què va passar quan ho vas intentar fer (missatge d'error, missatge de la barra d'estat de la partida, ...)?
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v109
-
• A quina fase del joc va passar l'error (quina era la ordre en curs)?
"Pair = Play Again
If you load an animal of the same race as the last animal played on a ferry, you move
Noah THEN play again (it’s possible to chain consecutive loadings this way)!"
If there is only a crocodile on an arch and you play a second crocodile on that arch, you should be able to play again. The fact that the previously played crocodile has been removed should not have any effect on that rule. -
• Què va passar quan vas intentar dur a terme l'acció del joc (missatge d'error, missatge de la barra d'estat del joc, ...)?
Move #203
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v109
-
• Si us plau, descriviu el problema de visualització. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
"Pair = Play Again
If you load an animal of the same race as the last animal played on a ferry, you move
Noah THEN play again (it’s possible to chain consecutive loadings this way)!"
If there is only a crocodile on an arch and you play a second crocodile on that arch, you should be able to play again. The fact that the previously played crocodile has been removed should not have any effect on that rule. • Quin és el meu navegador?
Google Chrome v109
-
• Si us plau, copieu/enganxeu el text mostrat en anglès en comptes del teu idioma. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
"Pair = Play Again
If you load an animal of the same race as the last animal played on a ferry, you move
Noah THEN play again (it’s possible to chain consecutive loadings this way)!"
If there is only a crocodile on an arch and you play a second crocodile on that arch, you should be able to play again. The fact that the previously played crocodile has been removed should not have any effect on that rule. -
• És aquest text disponible al sistema de traducció? Si és així, ha sigut traduït fa més de 24 hores?
Move #203
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v109
-
• Si us plau, expliqueu el vostre suggeriment de manera precisa i concisa, per que sigui el més fàcil d'entendre possible.
"Pair = Play Again
If you load an animal of the same race as the last animal played on a ferry, you move
Noah THEN play again (it’s possible to chain consecutive loadings this way)!"
If there is only a crocodile on an arch and you play a second crocodile on that arch, you should be able to play again. The fact that the previously played crocodile has been removed should not have any effect on that rule. • Quin és el meu navegador?
Google Chrome v109
Historial de denúncies
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Afegeix quelcom a aquest report
- Un altre ID de partida / ID de moviment
- Prémer F5 ha ajudat a arreglar el problema?
- El problema apareix diversos cops? Cada cop? a l'atzar?
- Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
