#69029: "Asked to discard in the middle of action and not at the end"
De què tracta aquest informe?
Què ha passat? Si us plau, selecciona a sota
Què ha passat? Si us plau, selecciona a sota
Si us plau, comprova si ja existeix un informe sobre el mateix tema
En cas afirmatiu, si us plau VOTA per aquest informe. Els informes amb més vots tenen PRIORITAT!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descripció detallada
-
• Si us plau, copia i enganxa el missatge d'error que veus a la pantalla, si és que n'hi ha algun.
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• Si us plau, què volies fer, què vas fer i que va succeir
move 157
• Quin és el meu navegador?
Mozilla v5
-
• Si us plau, copieu/enganxeu el text mostrat en anglès en comptes del teu idioma. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• És aquest text disponible al sistema de traducció? Si és així, ha sigut traduït fa més de 24 hores?
move 157
• Quin és el meu navegador?
Mozilla v5
-
• Si us plau, expliqueu el vostre suggeriment de manera precisa i concisa, per que sigui el més fàcil d'entendre possible.
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. • Quin és el meu navegador?
Mozilla v5
-
• Què es mostrava a la pantalla quan estaves bloquejat (pantalla en blanc? Part de la interfície del joc? Missatge d'error?)
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. • Quin és el meu navegador?
Mozilla v5
-
• Quina part de les regles no s'han respectat per l'adaptació de BGA
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• És visible la violació de les normes durant la repetició de la partida? Si es així, en quin número de moviment?
move 157
• Quin és el meu navegador?
Mozilla v5
-
• Quina va ser l'acció del joc que volies fer?
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• Què intentes fer per dur a terme aquesta acció del joc?
move 157
-
• Què va passar quan ho vas intentar fer (missatge d'error, missatge de la barra d'estat de la partida, ...)?
• Quin és el meu navegador?
Mozilla v5
-
• A quina fase del joc va passar l'error (quina era la ordre en curs)?
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• Què va passar quan vas intentar dur a terme l'acció del joc (missatge d'error, missatge de la barra d'estat del joc, ...)?
move 157
• Quin és el meu navegador?
Mozilla v5
-
• Si us plau, descriviu el problema de visualització. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. • Quin és el meu navegador?
Mozilla v5
-
• Si us plau, copieu/enganxeu el text mostrat en anglès en comptes del teu idioma. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. -
• És aquest text disponible al sistema de traducció? Si és així, ha sigut traduït fa més de 24 hores?
move 157
• Quin és el meu navegador?
Mozilla v5
-
• Si us plau, expliqueu el vostre suggeriment de manera precisa i concisa, per que sigui el més fàcil d'entendre possible.
"A player can't have more than 7 cards at the end of their action"
During the terrace placement action, I got a pigeon card that made me draw 2 ingredients, pushing me over the 7-card limit.
I was asked to discard down immediatly, while i could still place terraces and had coin cards in hand that i could spend. • Quin és el meu navegador?
Mozilla v5
Historial de denúncies
In this situation, these 2 statements contradict
-A player can't have more than 7 cards at the end of their action
- A player can temporarely go over the limit and then immediatly discard down to the limit
temporarily, to go over the limit and then immediately discard any card(s) in hand down to the limit."
The rule is about drawing a resource card, you can can go over the 7-limit to not forbid you yo draw a new resource card but immediately, you have to discard one of them.
So, there is no bug, you have to discard your card right after you draw the exceeding card.
Afegeix quelcom a aquest report
- Un altre ID de partida / ID de moviment
- Prémer F5 ha ajudat a arreglar el problema?
- El problema apareix diversos cops? Cada cop? a l'atzar?
- Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
