#6779: "He have no card but flies to the planet !"
De què tracta aquest informe?
Què ha passat? Si us plau, selecciona a sota
Què ha passat? Si us plau, selecciona a sota
Si us plau, comprova si ja existeix un informe sobre el mateix tema
En cas afirmatiu, si us plau VOTA per aquest informe. Els informes amb més vots tenen PRIORITAT!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descripció detallada
-
• Si us plau, copia i enganxa el missatge d'error que veus a la pantalla, si és que n'hi ha algun.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• Si us plau, què volies fer, què vas fer i que va succeir
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v56
-
• Si us plau, copieu/enganxeu el text mostrat en anglès en comptes del teu idioma. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• És aquest text disponible al sistema de traducció? Si és així, ha sigut traduït fa més de 24 hores?
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v56
-
• Si us plau, expliqueu el vostre suggeriment de manera precisa i concisa, per que sigui el més fàcil d'entendre possible.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post • Quin és el meu navegador?
Google Chrome v56
-
• Què es mostrava a la pantalla quan estaves bloquejat (pantalla en blanc? Part de la interfície del joc? Missatge d'error?)
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post • Quin és el meu navegador?
Google Chrome v56
-
• Quina part de les regles no s'han respectat per l'adaptació de BGA
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• És visible la violació de les normes durant la repetició de la partida? Si es així, en quin número de moviment?
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v56
-
• Quina va ser l'acció del joc que volies fer?
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• Què intentes fer per dur a terme aquesta acció del joc?
-
• Què va passar quan ho vas intentar fer (missatge d'error, missatge de la barra d'estat de la partida, ...)?
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v56
-
• A quina fase del joc va passar l'error (quina era la ordre en curs)?
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• Què va passar quan vas intentar dur a terme l'acció del joc (missatge d'error, missatge de la barra d'estat del joc, ...)?
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v56
-
• Si us plau, descriviu el problema de visualització. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post • Quin és el meu navegador?
Google Chrome v56
-
• Si us plau, copieu/enganxeu el text mostrat en anglès en comptes del teu idioma. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post -
• És aquest text disponible al sistema de traducció? Si és així, ha sigut traduït fa més de 24 hores?
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v56
-
• Si us plau, expliqueu el vostre suggeriment de manera precisa i concisa, per que sigui el més fàcil d'entendre possible.
Move 10 :
El Raton flies to Hunter's Post • Quin és el meu navegador?
Google Chrome v56
Historial de denúncies
used card won't abandon immediately, it can be used the second time!
You can fly to an adjacent planet without using a card, it's in the rules and in the turn reference at the bottom of the page. So no bug here, since in move 10 El Raton flies to an adjacent planet. Note the different wording: you can *fly* without using a card, but only to an adjacent planet (including from the first to the last, see explanation in the turn reference in "how to play" section), or you can *jump* to any planet, but you have to use a card for this.
As for the other bug you mention:
- please don't mix different bugs in the same bug report. We must be able to close the bug report if it has been solved or if it's not a bug, and when players vote to confirm a bug, we need to know which bug they confirm.
- I'm not sure I understand, do you mean that when you used a card to make an action, it was not discarded, and you could use it for your second action? Which turn did this happen? I didn't see anything like that in the 20 first moves of this game.
I'll close this bug report, if the 2nd bug you mention is not related to the first and is really a bug, please open another bug report with the number of the table and the number of the move.
Regards
Afegeix quelcom a aquest report
- Un altre ID de partida / ID de moviment
- Prémer F5 ha ajudat a arreglar el problema?
- El problema apareix diversos cops? Cada cop? a l'atzar?
- Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
