#67508: ""Doppelte Hilfsaktion: Karten ziehen und ablegen""
De què tracta aquest informe?
Què ha passat? Si us plau, selecciona a sota
Què ha passat? Si us plau, selecciona a sota
Si us plau, comprova si ja existeix un informe sobre el mateix tema
En cas afirmatiu, si us plau VOTA per aquest informe. Els informes amb més vots tenen PRIORITAT!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descripció detallada
-
• Si us plau, copia i enganxa el missatge d'error que veus a la pantalla, si és que n'hi ha algun.
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. -
• Si us plau, què volies fer, què vas fer i que va succeir
s.a.
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v103
-
• Si us plau, copieu/enganxeu el text mostrat en anglès en comptes del teu idioma. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar un servei d'allotjament d'imatges de la teva elecció (per exemple, snipboard.io) per penjar-la i copiar/enganxar l'enllaç aquí. És aquest text disponible al sistema de traducció? Si és així, ha sigut traduït fa més de 24 hores?
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Quin és el meu navegador?
Google Chrome v103
-
• Si us plau, expliqueu el vostre suggeriment de manera precisa i concisa, per que sigui el més fàcil d'entendre possible.
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Quin és el meu navegador?
Google Chrome v103
-
• Què es mostrava a la pantalla quan estaves bloquejat (pantalla en blanc? Part de la interfície del joc? Missatge d'error?)
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Quin és el meu navegador?
Google Chrome v103
-
• Quina part de les regles no s'han respectat per l'adaptació de BGA
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. -
• És visible la violació de les normes durant la repetició de la partida? Si es així, en quin número de moviment?
s.a.
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v103
-
• Quina va ser l'acció del joc que volies fer?
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. -
• Què intentes fer per dur a terme aquesta acció del joc?
s.a.
-
• Què va passar quan ho vas intentar fer (missatge d'error, missatge de la barra d'estat de la partida, ...)?
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v103
-
• A quina fase del joc va passar l'error (quina era la ordre en curs)?
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. -
• Què va passar quan vas intentar dur a terme l'acció del joc (missatge d'error, missatge de la barra d'estat del joc, ...)?
s.a.
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v103
-
• Si us plau, descriviu el problema de visualització. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar un servei d'allotjament d'imatges de la teva elecció (per exemple, snipboard.io) per penjar-la i copiar/enganxar l'enllaç aquí.
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Quin és el meu navegador?
Google Chrome v103
-
• Si us plau, copieu/enganxeu el text mostrat en anglès en comptes del teu idioma. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar un servei d'allotjament d'imatges de la teva elecció (per exemple, snipboard.io) per penjar-la i copiar/enganxar l'enllaç aquí. És aquest text disponible al sistema de traducció? Si és així, ha sigut traduït fa més de 24 hores?
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Quin és el meu navegador?
Google Chrome v103
-
• Si us plau, expliqueu el vostre suggeriment de manera precisa i concisa, per que sigui el més fàcil d'entendre possible.
In Turn 465/466 I went to building 3b, choosing "doppelte Hilfsaktion" and decided to take "Karten ziehen und ablegen". The 2nd slot in my player board for this action is open, but I only draw one card. Some time before in the same table I had the same mistake (but ignored it). I do not know, if I used the first time the same building or got the action for some other way.
I don't know a rule that could explain the limited use, so I think it's a bug. • Quin és el meu navegador?
Google Chrome v103
Historial de denúncies
So, I will look at this for the future but think, it was nto a bug but a misused interface.
Afegeix quelcom a aquest report
- Un altre ID de partida / ID de moviment
- Prémer F5 ha ajudat a arreglar el problema?
- El problema apareix diversos cops? Cada cop? a l'atzar?
- Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar un servei d'allotjament d'imatges de la teva elecció (per exemple, snipboard.io) per penjar-la i copiar/enganxar l'enllaç aquí.
