#31406: "Game would not let me pay a rampart from my hand for prestige building"
De què tracta aquest informe?
Què ha passat? Si us plau, selecciona a sota
Què ha passat? Si us plau, selecciona a sota
Si us plau, comprova si ja existeix un informe sobre el mateix tema
En cas afirmatiu, si us plau VOTA per aquest informe. Els informes amb més vots tenen PRIORITAT!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descripció detallada
-
• Si us plau, copia i enganxa el missatge d'error que veus a la pantalla, si és que n'hi ha algun.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• Si us plau, què volies fer, què vas fer i que va succeir
Clicked the La Madeleine card to play it
• Quin és el meu navegador?
Mozilla v5
-
• Si us plau, copieu/enganxeu el text mostrat en anglès en comptes del teu idioma. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• És aquest text disponible al sistema de traducció? Si és així, ha sigut traduït fa més de 24 hores?
Clicked the La Madeleine card to play it
• Quin és el meu navegador?
Mozilla v5
-
• Si us plau, expliqueu el vostre suggeriment de manera precisa i concisa, per que sigui el més fàcil d'entendre possible.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
• Quin és el meu navegador?
Mozilla v5
-
• Què es mostrava a la pantalla quan estaves bloquejat (pantalla en blanc? Part de la interfície del joc? Missatge d'error?)
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
• Quin és el meu navegador?
Mozilla v5
-
• Quina part de les regles no s'han respectat per l'adaptació de BGA
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• És visible la violació de les normes durant la repetició de la partida? Si es així, en quin número de moviment?
Clicked the La Madeleine card to play it
• Quin és el meu navegador?
Mozilla v5
-
• Quina va ser l'acció del joc que volies fer?
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• Què intentes fer per dur a terme aquesta acció del joc?
Clicked the La Madeleine card to play it
-
• Què va passar quan ho vas intentar fer (missatge d'error, missatge de la barra d'estat de la partida, ...)?
Game simply wouldn't accept my selection of the rampart card, which would have forced me to discard from my district
• Quin és el meu navegador?
Mozilla v5
-
• A quina fase del joc va passar l'error (quina era la ordre en curs)?
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• Què va passar quan vas intentar dur a terme l'acció del joc (missatge d'error, missatge de la barra d'estat del joc, ...)?
Clicked the La Madeleine card to play it
• Quin és el meu navegador?
Mozilla v5
-
• Si us plau, descriviu el problema de visualització. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
• Quin és el meu navegador?
Mozilla v5
-
• Si us plau, copieu/enganxeu el text mostrat en anglès en comptes del teu idioma. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
-
• És aquest text disponible al sistema de traducció? Si és així, ha sigut traduït fa més de 24 hores?
Clicked the La Madeleine card to play it
• Quin és el meu navegador?
Mozilla v5
-
• Si us plau, expliqueu el vostre suggeriment de manera precisa i concisa, per que sigui el més fàcil d'entendre possible.
I was trying to play the prestige building La Madeleine which requires a card to be spent from hand or district as cost. The game would not let me choose one of the ramparts from my hand. This may be an intentional rule, but I do not see any rule in the rulebook that the ramparts cannot be spent this way
• Quin és el meu navegador?
Mozilla v5
Historial de denúncies
Your bug has probably been fixed already, or was linked to a temporary failure of BGA service.
In any case, when filling a bug report, make sure to have an explicit title linked to the incident (ex: with error message), so other players can recognize it and vote for it.
Afegeix quelcom a aquest report
- Un altre ID de partida / ID de moviment
- Prémer F5 ha ajudat a arreglar el problema?
- El problema apareix diversos cops? Cada cop? a l'atzar?
- Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
