#24722: "All adventures that landed on a tunnel went through"
De què tracta aquest informe?
Què ha passat? Si us plau, selecciona a sota
Què ha passat? Si us plau, selecciona a sota
Si us plau, comprova si ja existeix un informe sobre el mateix tema
En cas afirmatiu, si us plau VOTA per aquest informe. Els informes amb més vots tenen PRIORITAT!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descripció detallada
-
• Si us plau, copia i enganxa el missatge d'error que veus a la pantalla, si és que n'hi ha algun.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• Si us plau, què volies fer, què vas fer i que va succeir
a few moves before move 123
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v85
-
• Si us plau, copieu/enganxeu el text mostrat en anglès en comptes del teu idioma. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• És aquest text disponible al sistema de traducció? Si és així, ha sigut traduït fa més de 24 hores?
a few moves before move 123
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v85
-
• Si us plau, expliqueu el vostre suggeriment de manera precisa i concisa, per que sigui el més fàcil d'entendre possible.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v85
-
• Què es mostrava a la pantalla quan estaves bloquejat (pantalla en blanc? Part de la interfície del joc? Missatge d'error?)
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v85
-
• Quina part de les regles no s'han respectat per l'adaptació de BGA
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• És visible la violació de les normes durant la repetició de la partida? Si es així, en quin número de moviment?
a few moves before move 123
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v85
-
• Quina va ser l'acció del joc que volies fer?
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• Què intentes fer per dur a terme aquesta acció del joc?
a few moves before move 123
-
• Què va passar quan ho vas intentar fer (missatge d'error, missatge de la barra d'estat de la partida, ...)?
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v85
-
• A quina fase del joc va passar l'error (quina era la ordre en curs)?
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• Què va passar quan vas intentar dur a terme l'acció del joc (missatge d'error, missatge de la barra d'estat del joc, ...)?
a few moves before move 123
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v85
-
• Si us plau, descriviu el problema de visualització. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v85
-
• Si us plau, copieu/enganxeu el text mostrat en anglès en comptes del teu idioma. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
-
• És aquest text disponible al sistema de traducció? Si és així, ha sigut traduït fa més de 24 hores?
a few moves before move 123
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v85
-
• Si us plau, expliqueu el vostre suggeriment de manera precisa i concisa, per que sigui el més fàcil d'entendre possible.
Only the activated adventurer after a move all card will go through the tunnel
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v85
Historial de denúncies
Example: Jan (Green) has 4 active adventurers, and advances all of them by 2 tiles. The 3 adventurers
coming from the same space go ahead another 3 tiles immediately due to the Osiris tile. Now, he can
decide to advance his single adventurer through the tunnel or to take the treasure tile. He takes the
treasure tile.
Thanks for the report
It occurred in arena game #160740445. At turn #107, red played a move 2 card. This advanced 3 adventures onto a move 1 Osiris space, which in turn moved them forward onto a tunnel space. Then all 3 automatically travelled through the tunnel to the end of the board. In turn #108, red chose one of these tunneling adventurers as the activated piece, claiming nothing since it was a tunnel tile.
The other opponent noted the illegality of this move in the chat (see page 8 of the rulebook). This significantly impacted the end result of the game.
Pictures before and after move #107 are here: imgur.com/a/6YhZ8cN.
sorry for the distrurbance
Afegeix quelcom a aquest report
- Un altre ID de partida / ID de moviment
- Prémer F5 ha ajudat a arreglar el problema?
- El problema apareix diversos cops? Cada cop? a l'atzar?
- Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
