#24128: "Unable to play two same color stones in a single turn"
De què tracta aquest informe?
Què ha passat? Si us plau, selecciona a sota
Què ha passat? Si us plau, selecciona a sota
Si us plau, comprova si ja existeix un informe sobre el mateix tema
En cas afirmatiu, si us plau VOTA per aquest informe. Els informes amb més vots tenen PRIORITAT!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descripció detallada
-
• Si us plau, copia i enganxa el missatge d'error que veus a la pantalla, si és que n'hi ha algun.
The rules as written should allow the second stone placed on a turn to be of the same color as the first, which is dissimilar to the rules in Blooms.
-
• Si us plau, què volies fer, què vas fer i que va succeir
No, it’s a restriction in player options that shouldn’t exist.
• Quin és el meu navegador?
Chrome Mobile
-
• Si us plau, copieu/enganxeu el text mostrat en anglès en comptes del teu idioma. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
The rules as written should allow the second stone placed on a turn to be of the same color as the first, which is dissimilar to the rules in Blooms.
-
• És aquest text disponible al sistema de traducció? Si és així, ha sigut traduït fa més de 24 hores?
No, it’s a restriction in player options that shouldn’t exist.
• Quin és el meu navegador?
Chrome Mobile
-
• Si us plau, expliqueu el vostre suggeriment de manera precisa i concisa, per que sigui el més fàcil d'entendre possible.
The rules as written should allow the second stone placed on a turn to be of the same color as the first, which is dissimilar to the rules in Blooms.
• Quin és el meu navegador?
Chrome Mobile
-
• Què es mostrava a la pantalla quan estaves bloquejat (pantalla en blanc? Part de la interfície del joc? Missatge d'error?)
The rules as written should allow the second stone placed on a turn to be of the same color as the first, which is dissimilar to the rules in Blooms.
• Quin és el meu navegador?
Chrome Mobile
-
• Quina part de les regles no s'han respectat per l'adaptació de BGA
The rules as written should allow the second stone placed on a turn to be of the same color as the first, which is dissimilar to the rules in Blooms.
-
• És visible la violació de les normes durant la repetició de la partida? Si es així, en quin número de moviment?
No, it’s a restriction in player options that shouldn’t exist.
• Quin és el meu navegador?
Chrome Mobile
-
• Quina va ser l'acció del joc que volies fer?
The rules as written should allow the second stone placed on a turn to be of the same color as the first, which is dissimilar to the rules in Blooms.
-
• Què intentes fer per dur a terme aquesta acció del joc?
No, it’s a restriction in player options that shouldn’t exist.
-
• Què va passar quan ho vas intentar fer (missatge d'error, missatge de la barra d'estat de la partida, ...)?
• Quin és el meu navegador?
Chrome Mobile
-
• A quina fase del joc va passar l'error (quina era la ordre en curs)?
The rules as written should allow the second stone placed on a turn to be of the same color as the first, which is dissimilar to the rules in Blooms.
-
• Què va passar quan vas intentar dur a terme l'acció del joc (missatge d'error, missatge de la barra d'estat del joc, ...)?
No, it’s a restriction in player options that shouldn’t exist.
• Quin és el meu navegador?
Chrome Mobile
-
• Si us plau, descriviu el problema de visualització. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
The rules as written should allow the second stone placed on a turn to be of the same color as the first, which is dissimilar to the rules in Blooms.
• Quin és el meu navegador?
Chrome Mobile
-
• Si us plau, copieu/enganxeu el text mostrat en anglès en comptes del teu idioma. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
The rules as written should allow the second stone placed on a turn to be of the same color as the first, which is dissimilar to the rules in Blooms.
-
• És aquest text disponible al sistema de traducció? Si és així, ha sigut traduït fa més de 24 hores?
No, it’s a restriction in player options that shouldn’t exist.
• Quin és el meu navegador?
Chrome Mobile
-
• Si us plau, expliqueu el vostre suggeriment de manera precisa i concisa, per que sigui el més fàcil d'entendre possible.
The rules as written should allow the second stone placed on a turn to be of the same color as the first, which is dissimilar to the rules in Blooms.
• Quin és el meu navegador?
Chrome Mobile
Historial de denúncies
sorry, I missed this rule in the description :)
fixed
boardgamearena.com/table?table=178975505
Afegeix quelcom a aquest report
- Un altre ID de partida / ID de moviment
- Prémer F5 ha ajudat a arreglar el problema?
- El problema apareix diversos cops? Cada cop? a l'atzar?
- Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
