#133828: "L'excuse peut elle être jouée au dernier tour..."
De què tracta aquest informe?
Què ha passat? Si us plau, selecciona a sota
Què ha passat? Si us plau, selecciona a sota
Si us plau, comprova si ja existeix un informe sobre el mateix tema
En cas afirmatiu, si us plau VOTA per aquest informe. Els informes amb més vots tenen PRIORITAT!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descripció detallada
-
• Si us plau, copia i enganxa el missatge d'error que veus a la pantalla, si és que n'hi ha algun.
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement -
• Si us plau, què volies fer, què vas fer i que va succeir
ras
• Quin és el meu navegador?
Safari v17.4
-
• Si us plau, copieu/enganxeu el text mostrat en anglès en comptes del teu idioma. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement -
• És aquest text disponible al sistema de traducció? Si és així, ha sigut traduït fa més de 24 hores?
ras
• Quin és el meu navegador?
Safari v17.4
-
• Si us plau, expliqueu el vostre suggeriment de manera precisa i concisa, per que sigui el més fàcil d'entendre possible.
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement • Quin és el meu navegador?
Safari v17.4
-
• Què es mostrava a la pantalla quan estaves bloquejat (pantalla en blanc? Part de la interfície del joc? Missatge d'error?)
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement • Quin és el meu navegador?
Safari v17.4
-
• Quina part de les regles no s'han respectat per l'adaptació de BGA
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement -
• És visible la violació de les normes durant la repetició de la partida? Si es així, en quin número de moviment?
ras
• Quin és el meu navegador?
Safari v17.4
-
• Quina va ser l'acció del joc que volies fer?
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement -
• Què intentes fer per dur a terme aquesta acció del joc?
ras
-
• Què va passar quan ho vas intentar fer (missatge d'error, missatge de la barra d'estat de la partida, ...)?
• Quin és el meu navegador?
Safari v17.4
-
• A quina fase del joc va passar l'error (quina era la ordre en curs)?
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement -
• Què va passar quan vas intentar dur a terme l'acció del joc (missatge d'error, missatge de la barra d'estat del joc, ...)?
ras
• Quin és el meu navegador?
Safari v17.4
-
• Si us plau, descriviu el problema de visualització. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement • Quin és el meu navegador?
Safari v17.4
-
• Si us plau, copieu/enganxeu el text mostrat en anglès en comptes del teu idioma. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement -
• És aquest text disponible al sistema de traducció? Si és així, ha sigut traduït fa més de 24 hores?
ras
• Quin és el meu navegador?
Safari v17.4
-
• Si us plau, expliqueu el vostre suggeriment de manera precisa i concisa, per que sigui el més fàcil d'entendre possible.
Lors de ma dernière partie, le petit s'est fait prendre à l'atout à l'avant dernier tour par quelqu'un qui a ensuite joué l'excuse...
Selon les règles que je connais du tarot il est interdit de jouer l'excuse au dernier tour sauf en cas de Chelem...
BGA l'a autorisé sur cette partie alors qu'aucun Chelem n'était annoncé...
Je pense que c'est un défaut de programmation du fait d'une mésinterprétation des règles du tarot...
Je vous laisse vérifier.
Merci de corriger.
Cordialement • Quin és el meu navegador?
Safari v17.4
Historial de denúncies
Il est possible (bien que ce ne soit pas conseillé) de jouer l’Excuse au dernier tour.
Mais dans ce cas, elle change de camp (peu importe qui a fait le pli).
Lien vers les règles officielles de la FFT : fftarot.fr/assets/documents/Reglement%20FFT.pdf
« Le 21 et l'excuse ne peuvent changer de camp. Mais attention, l'excuse ne doit pas être jouée
à la dernière levée, sauf en cas de chelem, sinon elle change de camp. Le petit, au
contraire, est vulnérable. Le déclarant peut le perdre... ou le prendre à ses adversaires
à la suite de la fameuse CHASSE AU PETIT »
Ludiquement,
Jean
« t301 a joué l'Excuse au dernier pli. Elle est capturée par l'autre équipe. »
Afegeix quelcom a aquest report
- Un altre ID de partida / ID de moviment
- Prémer F5 ha ajudat a arreglar el problema?
- El problema apareix diversos cops? Cada cop? a l'atzar?
- Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
