#132643: "Lord should earn points for adjacent each stack cards"
De què tracta aquest informe?
Què ha passat? Si us plau, selecciona a sota
Què ha passat? Si us plau, selecciona a sota
Si us plau, comprova si ja existeix un informe sobre el mateix tema
En cas afirmatiu, si us plau VOTA per aquest informe. Els informes amb més vots tenen PRIORITAT!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descripció detallada
-
• Si us plau, copia i enganxa el missatge d'error que veus a la pantalla, si és que n'hi ha algun.
When a lord is adjacent to a stack of 2 cards from the same family, he should earn 3 points. 1 point from the covered.
From the rulebook:
Each adjacent card in your family earns you 1 regardless of whether it is revealed or covered. -
• Si us plau, què volies fer, què vas fer i que va succeir
Last one if I remember well.
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v127
-
• Si us plau, copieu/enganxeu el text mostrat en anglès en comptes del teu idioma. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
When a lord is adjacent to a stack of 2 cards from the same family, he should earn 3 points. 1 point from the covered.
From the rulebook:
Each adjacent card in your family earns you 1 regardless of whether it is revealed or covered. -
• És aquest text disponible al sistema de traducció? Si és així, ha sigut traduït fa més de 24 hores?
Last one if I remember well.
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v127
-
• Si us plau, expliqueu el vostre suggeriment de manera precisa i concisa, per que sigui el més fàcil d'entendre possible.
When a lord is adjacent to a stack of 2 cards from the same family, he should earn 3 points. 1 point from the covered.
From the rulebook:
Each adjacent card in your family earns you 1 regardless of whether it is revealed or covered. • Quin és el meu navegador?
Google Chrome v127
-
• Què es mostrava a la pantalla quan estaves bloquejat (pantalla en blanc? Part de la interfície del joc? Missatge d'error?)
When a lord is adjacent to a stack of 2 cards from the same family, he should earn 3 points. 1 point from the covered.
From the rulebook:
Each adjacent card in your family earns you 1 regardless of whether it is revealed or covered. • Quin és el meu navegador?
Google Chrome v127
-
• Quina part de les regles no s'han respectat per l'adaptació de BGA
When a lord is adjacent to a stack of 2 cards from the same family, he should earn 3 points. 1 point from the covered.
From the rulebook:
Each adjacent card in your family earns you 1 regardless of whether it is revealed or covered. -
• És visible la violació de les normes durant la repetició de la partida? Si es així, en quin número de moviment?
Last one if I remember well.
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v127
-
• Quina va ser l'acció del joc que volies fer?
When a lord is adjacent to a stack of 2 cards from the same family, he should earn 3 points. 1 point from the covered.
From the rulebook:
Each adjacent card in your family earns you 1 regardless of whether it is revealed or covered. -
• Què intentes fer per dur a terme aquesta acció del joc?
Last one if I remember well.
-
• Què va passar quan ho vas intentar fer (missatge d'error, missatge de la barra d'estat de la partida, ...)?
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v127
-
• A quina fase del joc va passar l'error (quina era la ordre en curs)?
When a lord is adjacent to a stack of 2 cards from the same family, he should earn 3 points. 1 point from the covered.
From the rulebook:
Each adjacent card in your family earns you 1 regardless of whether it is revealed or covered. -
• Què va passar quan vas intentar dur a terme l'acció del joc (missatge d'error, missatge de la barra d'estat del joc, ...)?
Last one if I remember well.
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v127
-
• Si us plau, descriviu el problema de visualització. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
When a lord is adjacent to a stack of 2 cards from the same family, he should earn 3 points. 1 point from the covered.
From the rulebook:
Each adjacent card in your family earns you 1 regardless of whether it is revealed or covered. • Quin és el meu navegador?
Google Chrome v127
-
• Si us plau, copieu/enganxeu el text mostrat en anglès en comptes del teu idioma. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
When a lord is adjacent to a stack of 2 cards from the same family, he should earn 3 points. 1 point from the covered.
From the rulebook:
Each adjacent card in your family earns you 1 regardless of whether it is revealed or covered. -
• És aquest text disponible al sistema de traducció? Si és així, ha sigut traduït fa més de 24 hores?
Last one if I remember well.
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v127
-
• Si us plau, expliqueu el vostre suggeriment de manera precisa i concisa, per que sigui el més fàcil d'entendre possible.
When a lord is adjacent to a stack of 2 cards from the same family, he should earn 3 points. 1 point from the covered.
From the rulebook:
Each adjacent card in your family earns you 1 regardless of whether it is revealed or covered. • Quin és el meu navegador?
Google Chrome v127
Historial de denúncies
Afegeix quelcom a aquest report
- Un altre ID de partida / ID de moviment
- Prémer F5 ha ajudat a arreglar el problema?
- El problema apareix diversos cops? Cada cop? a l'atzar?
- Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
