#130688: "Ziele beanspruchen / Titel Space"
De què tracta aquest informe?
Què ha passat? Si us plau, selecciona a sota
Què ha passat? Si us plau, selecciona a sota
Si us plau, comprova si ja existeix un informe sobre el mateix tema
En cas afirmatiu, si us plau VOTA per aquest informe. Els informes amb més vots tenen PRIORITAT!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descripció detallada
-
• Si us plau, copia i enganxa el missatge d'error que veus a la pantalla, si és que n'hi ha algun.
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. -
• Si us plau, què volies fer, què vas fer i que va succeir
Zug 410
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v126
-
• Si us plau, copieu/enganxeu el text mostrat en anglès en comptes del teu idioma. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. És aquest text disponible al sistema de traducció? Si és així, ha sigut traduït fa més de 24 hores?
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. • Quin és el meu navegador?
Google Chrome v126
-
• Si us plau, expliqueu el vostre suggeriment de manera precisa i concisa, per que sigui el més fàcil d'entendre possible.
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. • Quin és el meu navegador?
Google Chrome v126
-
• Què es mostrava a la pantalla quan estaves bloquejat (pantalla en blanc? Part de la interfície del joc? Missatge d'error?)
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. • Quin és el meu navegador?
Google Chrome v126
-
• Quina part de les regles no s'han respectat per l'adaptació de BGA
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. -
• És visible la violació de les normes durant la repetició de la partida? Si es així, en quin número de moviment?
Zug 410
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v126
-
• Quina va ser l'acció del joc que volies fer?
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. -
• Què intentes fer per dur a terme aquesta acció del joc?
Zug 410
-
• Què va passar quan ho vas intentar fer (missatge d'error, missatge de la barra d'estat de la partida, ...)?
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v126
-
• A quina fase del joc va passar l'error (quina era la ordre en curs)?
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. -
• Què va passar quan vas intentar dur a terme l'acció del joc (missatge d'error, missatge de la barra d'estat del joc, ...)?
Zug 410
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v126
-
• Si us plau, descriviu el problema de visualització. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. • Quin és el meu navegador?
Google Chrome v126
-
• Si us plau, copieu/enganxeu el text mostrat en anglès en comptes del teu idioma. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. És aquest text disponible al sistema de traducció? Si és així, ha sigut traduït fa més de 24 hores?
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. • Quin és el meu navegador?
Google Chrome v126
-
• Si us plau, expliqueu el vostre suggeriment de manera precisa i concisa, per que sigui el més fàcil d'entendre possible.
Laut Regel muss man einen Jarl oder ein Langschiff während der Expansion-Phase zum Titel Space schicken, um einen Titel zu beanspruchen (eine der Wertungskarten zu werten). Siehe Regel Seite 8.
In der BGA-Umsetzung muss man hierzu zuvor einen Lawspeaker in der Normandie platzieren und dann dort die Thing-Aktion ausführen. Ein Jarl oder ein freies Langschiff werden nicht benötigt. Was ich eigentlich sogar besser finde, es entspricht nur nicht der Regel, die auf BGA verlinkt wurde. • Quin és el meu navegador?
Google Chrome v126
Historial de denúncies
Previously, it checked if you can score a scoring card and presented you with the button only if this was the case.
Afegeix quelcom a aquest report
- Un altre ID de partida / ID de moviment
- Prémer F5 ha ajudat a arreglar el problema?
- El problema apareix diversos cops? Cada cop? a l'atzar?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
