#125636: "j'ai été obligé de couper alors que mon partenaire était maitre"
De què tracta aquest informe?
Què ha passat? Si us plau, selecciona a sota
Què ha passat? Si us plau, selecciona a sota
Si us plau, comprova si ja existeix un informe sobre el mateix tema
En cas afirmatiu, si us plau VOTA per aquest informe. Els informes amb més vots tenen PRIORITAT!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descripció detallada
-
• Si us plau, copia i enganxa el missatge d'error que veus a la pantalla, si és que n'hi ha algun.
Normalement si je n'ai pas la couleur demandé mais que mon partenaire est maitre je ne suis pas dans l'obligation de couper. Sur BGA j'ai du jouer de l'atout dans ce cas de figure
-
• Si us plau, què volies fer, què vas fer i que va succeir
si vous pouvez voir nos mains oui, cela m'est arrivé a moi et a krole (un adversaire)
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v123
-
• Si us plau, copieu/enganxeu el text mostrat en anglès en comptes del teu idioma. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
Normalement si je n'ai pas la couleur demandé mais que mon partenaire est maitre je ne suis pas dans l'obligation de couper. Sur BGA j'ai du jouer de l'atout dans ce cas de figure
-
• És aquest text disponible al sistema de traducció? Si és així, ha sigut traduït fa més de 24 hores?
si vous pouvez voir nos mains oui, cela m'est arrivé a moi et a krole (un adversaire)
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v123
-
• Si us plau, expliqueu el vostre suggeriment de manera precisa i concisa, per que sigui el més fàcil d'entendre possible.
Normalement si je n'ai pas la couleur demandé mais que mon partenaire est maitre je ne suis pas dans l'obligation de couper. Sur BGA j'ai du jouer de l'atout dans ce cas de figure
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v123
-
• Què es mostrava a la pantalla quan estaves bloquejat (pantalla en blanc? Part de la interfície del joc? Missatge d'error?)
Normalement si je n'ai pas la couleur demandé mais que mon partenaire est maitre je ne suis pas dans l'obligation de couper. Sur BGA j'ai du jouer de l'atout dans ce cas de figure
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v123
-
• Quina part de les regles no s'han respectat per l'adaptació de BGA
Normalement si je n'ai pas la couleur demandé mais que mon partenaire est maitre je ne suis pas dans l'obligation de couper. Sur BGA j'ai du jouer de l'atout dans ce cas de figure
-
• És visible la violació de les normes durant la repetició de la partida? Si es així, en quin número de moviment?
si vous pouvez voir nos mains oui, cela m'est arrivé a moi et a krole (un adversaire)
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v123
-
• Quina va ser l'acció del joc que volies fer?
Normalement si je n'ai pas la couleur demandé mais que mon partenaire est maitre je ne suis pas dans l'obligation de couper. Sur BGA j'ai du jouer de l'atout dans ce cas de figure
-
• Què intentes fer per dur a terme aquesta acció del joc?
si vous pouvez voir nos mains oui, cela m'est arrivé a moi et a krole (un adversaire)
-
• Què va passar quan ho vas intentar fer (missatge d'error, missatge de la barra d'estat de la partida, ...)?
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v123
-
• A quina fase del joc va passar l'error (quina era la ordre en curs)?
Normalement si je n'ai pas la couleur demandé mais que mon partenaire est maitre je ne suis pas dans l'obligation de couper. Sur BGA j'ai du jouer de l'atout dans ce cas de figure
-
• Què va passar quan vas intentar dur a terme l'acció del joc (missatge d'error, missatge de la barra d'estat del joc, ...)?
si vous pouvez voir nos mains oui, cela m'est arrivé a moi et a krole (un adversaire)
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v123
-
• Si us plau, descriviu el problema de visualització. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
Normalement si je n'ai pas la couleur demandé mais que mon partenaire est maitre je ne suis pas dans l'obligation de couper. Sur BGA j'ai du jouer de l'atout dans ce cas de figure
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v123
-
• Si us plau, copieu/enganxeu el text mostrat en anglès en comptes del teu idioma. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
Normalement si je n'ai pas la couleur demandé mais que mon partenaire est maitre je ne suis pas dans l'obligation de couper. Sur BGA j'ai du jouer de l'atout dans ce cas de figure
-
• És aquest text disponible al sistema de traducció? Si és així, ha sigut traduït fa més de 24 hores?
si vous pouvez voir nos mains oui, cela m'est arrivé a moi et a krole (un adversaire)
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v123
-
• Si us plau, expliqueu el vostre suggeriment de manera precisa i concisa, per que sigui el més fàcil d'entendre possible.
Normalement si je n'ai pas la couleur demandé mais que mon partenaire est maitre je ne suis pas dans l'obligation de couper. Sur BGA j'ai du jouer de l'atout dans ce cas de figure
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v123
Historial de denúncies
Aucune autre carte que l'atout n'est acceptée : www.cjoint.com/c/NEErpaxtKwC
Le jeu a semble-t-il été modifié, mais sans respecter la règle.
Deux soucis :
* J'ai été obligé de couper alors que mon partenaire était maître
* J'ai pu ne pas couper alors que j'y étais obligé (mon adversaire avait coupé)
Obligé de couper alors que mon partenaire était maitre, deux fois lors de la partie
Actualiser (F5) n'a pas changé le problème.
Dans mon cas, mon partenaire avait déjà coupé avant moi, et le deuxième adversaire n'a pas fourni (ni pique ni coupe, l'atout carreau a remporté l'enchère au-dessus de l'atout pique).
Je devais surcouper au deuxième pli joué à pique lors du deuxième tour de jeu.
Cela fait écho aux deux premiers tours d'atout pendant lesquels :
- mon partenaire a joué deux tours d'atout d'affilée au départ,
- l'adversaire juste devant moi s'est défaussé deux fois (à pique = la couleur où j'ai dû surcouper 4 plis après, lorsque l'adversaire situé juste derrière moi a engagé son deuxième tour.
(Voir move 60 si besoin)
J'ai noté quelques points accessoires - je ne sais pas si ces conditions peuvent influencer le code :
- L'adversaire derrière moi avait encore le dernier pique du jeu en main lorsque j'ai dû surcouper (personne d'autre n'a fourni lors de ce pli).
- La première enchère de ce tour de jeu était à pique par le joueur qui s'est défaussé aux premiers tours à cette couleur (comme par hasard).
Obligé de couper alors que mon partenaire était maître (coup 54). J'aurais préféré jouer mon 9 de cœur pour me défausser.
See table 520273036
It's annoying !
Il pourrait être en effet envisageable de mettre cela comme option, mais pas comme ça par défaut.
Coup #180
J'ai pu pisser alors que partenaire pas maître alors que j'avais un atout en main
Table #522699109
Coup #248
Thanks
Vivement qu'on revienne au vrai règle de la belote/coinche.
Cordialement
This is now fixed.
Afegeix quelcom a aquest report
- Un altre ID de partida / ID de moviment
- Prémer F5 ha ajudat a arreglar el problema?
- El problema apareix diversos cops? Cada cop? a l'atzar?
- Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
