#121056: "Scorch and Aeris combination"
De què tracta aquest informe?
Què ha passat? Si us plau, selecciona a sota
Què ha passat? Si us plau, selecciona a sota
Si us plau, comprova si ja existeix un informe sobre el mateix tema
En cas afirmatiu, si us plau VOTA per aquest informe. Els informes amb més vots tenen PRIORITAT!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descripció detallada
-
• Si us plau, copia i enganxa el missatge d'error que veus a la pantalla, si és que n'hi ha algun.
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
-
• Si us plau, què volies fer, què vas fer i que va succeir
Turn #144
• Quin és el meu navegador?
Firefox 124.0.2
-
• Si us plau, copieu/enganxeu el text mostrat en anglès en comptes del teu idioma. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. És aquest text disponible al sistema de traducció? Si és així, ha sigut traduït fa més de 24 hores?
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
• Quin és el meu navegador?
Firefox 124.0.2
-
• Si us plau, expliqueu el vostre suggeriment de manera precisa i concisa, per que sigui el més fàcil d'entendre possible.
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
• Quin és el meu navegador?
Firefox 124.0.2
-
• Què es mostrava a la pantalla quan estaves bloquejat (pantalla en blanc? Part de la interfície del joc? Missatge d'error?)
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
• Quin és el meu navegador?
Firefox 124.0.2
-
• Quina part de les regles no s'han respectat per l'adaptació de BGA
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
-
• És visible la violació de les normes durant la repetició de la partida? Si es així, en quin número de moviment?
Turn #144
• Quin és el meu navegador?
Firefox 124.0.2
-
• Quina va ser l'acció del joc que volies fer?
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
-
• Què intentes fer per dur a terme aquesta acció del joc?
Turn #144
-
• Què va passar quan ho vas intentar fer (missatge d'error, missatge de la barra d'estat de la partida, ...)?
• Quin és el meu navegador?
Firefox 124.0.2
-
• A quina fase del joc va passar l'error (quina era la ordre en curs)?
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
-
• Què va passar quan vas intentar dur a terme l'acció del joc (missatge d'error, missatge de la barra d'estat del joc, ...)?
Turn #144
• Quin és el meu navegador?
Firefox 124.0.2
-
• Si us plau, descriviu el problema de visualització. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
• Quin és el meu navegador?
Firefox 124.0.2
-
• Si us plau, copieu/enganxeu el text mostrat en anglès en comptes del teu idioma. If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here. És aquest text disponible al sistema de traducció? Si és així, ha sigut traduït fa més de 24 hores?
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
• Quin és el meu navegador?
Firefox 124.0.2
-
• Si us plau, expliqueu el vostre suggeriment de manera precisa i concisa, per que sigui el més fàcil d'entendre possible.
When Scorch copies the effect of Aeris, Aeris should be among the allowed targets and Scorch itself should not be a valid target. This is confirmed by Eric Hong on BGG.
• Quin és el meu navegador?
Firefox 124.0.2
Historial de denúncies
Screenshot: imgur.com/a/A9yxxwK
I assume the intended wording is that SCORCH is the card doing the effect. The English card text is unclear. When it says "and activate it" it means activate it as Scorch. This is consistent with how Genie Exalted copies a sand timer effect like Recover and recovers itself and not the other card.
Has Eric Hong changed his mind on any of the rules interactions posted in the forums? Are there any cards that have received new rules text in newer editions or more clear rules in newer languages or languages other than English? Just curious
"Eric Hong
South Korea flag
Designer
@m21204
Jan 5, 2024
If Scorch copies Aeris, recover a card other than Scorch. The card can be Aeris."
Recent game with same occurance: boardgamearena.com/table?table=698552645
Scorch onto Aeris should be able to recover Aeris and not be able to recover Aeris.
Afegeix quelcom a aquest report
- Un altre ID de partida / ID de moviment
- Prémer F5 ha ajudat a arreglar el problema?
- El problema apareix diversos cops? Cada cop? a l'atzar?
- If you have a screenshot of this bug (good practice), you can use a picture hosting service of your choice (snipboard.io for example) to upload it and copy/paste the link here.
