#106947: "Bear effect not granted"
De què tracta aquest informe?
Què ha passat? Si us plau, selecciona a sota
Què ha passat? Si us plau, selecciona a sota
Si us plau, comprova si ja existeix un informe sobre el mateix tema
En cas afirmatiu, si us plau VOTA per aquest informe. Els informes amb més vots tenen PRIORITAT!
| # | Status | Votes | Game | Type | Title | Last update |
|---|
Descripció detallada
-
• Si us plau, copia i enganxa el missatge d'error que veus a la pantalla, si és que n'hi ha algun.
A cards effect is granted as soon as the card is slotted. In the current game, I played a fire salamander. I used a matching card symbol to play the salamander, so it's bonus triggered: play an animal card for free. I chose the bear, slotted it, and nothing happened. Should have triggered its effect: place all cards in the clearing into my cave. Am I misunderstanding the rules around that? Thanks!
-
• Si us plau, què volies fer, què vas fer i que va succeir
I am still in the game. The move was made today at 11:23 am.
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v119
-
• Si us plau, copieu/enganxeu el text mostrat en anglès en comptes del teu idioma. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
A cards effect is granted as soon as the card is slotted. In the current game, I played a fire salamander. I used a matching card symbol to play the salamander, so it's bonus triggered: play an animal card for free. I chose the bear, slotted it, and nothing happened. Should have triggered its effect: place all cards in the clearing into my cave. Am I misunderstanding the rules around that? Thanks!
-
• És aquest text disponible al sistema de traducció? Si és així, ha sigut traduït fa més de 24 hores?
I am still in the game. The move was made today at 11:23 am.
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v119
-
• Si us plau, expliqueu el vostre suggeriment de manera precisa i concisa, per que sigui el més fàcil d'entendre possible.
A cards effect is granted as soon as the card is slotted. In the current game, I played a fire salamander. I used a matching card symbol to play the salamander, so it's bonus triggered: play an animal card for free. I chose the bear, slotted it, and nothing happened. Should have triggered its effect: place all cards in the clearing into my cave. Am I misunderstanding the rules around that? Thanks!
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v119
-
• Què es mostrava a la pantalla quan estaves bloquejat (pantalla en blanc? Part de la interfície del joc? Missatge d'error?)
A cards effect is granted as soon as the card is slotted. In the current game, I played a fire salamander. I used a matching card symbol to play the salamander, so it's bonus triggered: play an animal card for free. I chose the bear, slotted it, and nothing happened. Should have triggered its effect: place all cards in the clearing into my cave. Am I misunderstanding the rules around that? Thanks!
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v119
-
• Quina part de les regles no s'han respectat per l'adaptació de BGA
A cards effect is granted as soon as the card is slotted. In the current game, I played a fire salamander. I used a matching card symbol to play the salamander, so it's bonus triggered: play an animal card for free. I chose the bear, slotted it, and nothing happened. Should have triggered its effect: place all cards in the clearing into my cave. Am I misunderstanding the rules around that? Thanks!
-
• És visible la violació de les normes durant la repetició de la partida? Si es així, en quin número de moviment?
I am still in the game. The move was made today at 11:23 am.
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v119
-
• Quina va ser l'acció del joc que volies fer?
A cards effect is granted as soon as the card is slotted. In the current game, I played a fire salamander. I used a matching card symbol to play the salamander, so it's bonus triggered: play an animal card for free. I chose the bear, slotted it, and nothing happened. Should have triggered its effect: place all cards in the clearing into my cave. Am I misunderstanding the rules around that? Thanks!
-
• Què intentes fer per dur a terme aquesta acció del joc?
I am still in the game. The move was made today at 11:23 am.
-
• Què va passar quan ho vas intentar fer (missatge d'error, missatge de la barra d'estat de la partida, ...)?
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v119
-
• A quina fase del joc va passar l'error (quina era la ordre en curs)?
A cards effect is granted as soon as the card is slotted. In the current game, I played a fire salamander. I used a matching card symbol to play the salamander, so it's bonus triggered: play an animal card for free. I chose the bear, slotted it, and nothing happened. Should have triggered its effect: place all cards in the clearing into my cave. Am I misunderstanding the rules around that? Thanks!
-
• Què va passar quan vas intentar dur a terme l'acció del joc (missatge d'error, missatge de la barra d'estat del joc, ...)?
I am still in the game. The move was made today at 11:23 am.
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v119
-
• Si us plau, descriviu el problema de visualització. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
A cards effect is granted as soon as the card is slotted. In the current game, I played a fire salamander. I used a matching card symbol to play the salamander, so it's bonus triggered: play an animal card for free. I chose the bear, slotted it, and nothing happened. Should have triggered its effect: place all cards in the clearing into my cave. Am I misunderstanding the rules around that? Thanks!
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v119
-
• Si us plau, copieu/enganxeu el text mostrat en anglès en comptes del teu idioma. Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
A cards effect is granted as soon as the card is slotted. In the current game, I played a fire salamander. I used a matching card symbol to play the salamander, so it's bonus triggered: play an animal card for free. I chose the bear, slotted it, and nothing happened. Should have triggered its effect: place all cards in the clearing into my cave. Am I misunderstanding the rules around that? Thanks!
-
• És aquest text disponible al sistema de traducció? Si és així, ha sigut traduït fa més de 24 hores?
I am still in the game. The move was made today at 11:23 am.
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v119
-
• Si us plau, expliqueu el vostre suggeriment de manera precisa i concisa, per que sigui el més fàcil d'entendre possible.
A cards effect is granted as soon as the card is slotted. In the current game, I played a fire salamander. I used a matching card symbol to play the salamander, so it's bonus triggered: play an animal card for free. I chose the bear, slotted it, and nothing happened. Should have triggered its effect: place all cards in the clearing into my cave. Am I misunderstanding the rules around that? Thanks!
• Quin és el meu navegador?
Google Chrome v119
Historial de denúncies
No bug.
Afegeix quelcom a aquest report
- Un altre ID de partida / ID de moviment
- Prémer F5 ha ajudat a arreglar el problema?
- El problema apareix diversos cops? Cada cop? a l'atzar?
- Si tens una captura de pantalla d'aquest error (bona pràctica), pots utilitzar Imgur.com per pujar-ho i copiar i enganxar el link aquí.
